Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
របៀបលេងឡុកឡាក់ គឺមានសារៈសំខាន់បំផុត
#1
[Image: How%20to%20play%20dice.jpg]
របៀបលេងឡុកឡាក់ មានលក្ខណៈបុរាណណាស់ វាពិតជាអាចត្រូវបានគេហៅថាល្បែងចំណាស់ជាងគេបំផុតនៃល្បែង។ មានព័ត៌មានដែលអនុញ្ញាតឱ្យយើងបញ្ជាក់ថាល្បែងបែបនេះមានអាយុកាលប្រាំពាន់ឆ្នាំមុន។ នៅពេលលេងហ្គេមគ្រាប់កត្តាប្រូបាប៊ីលីតេគឺមានសារៈសំខាន់បំផុតនិយាយម្យ៉ាងទៀតសំណាងឬសំណាង។ ប្រសិនបើអ្នកចង់សាកល្បងសំណាងរបស់អ្នកហើយលេងជាមួយមិត្តភក្តិរបស់អ្នកបន្ទាប់មកខាងក្រោមអ្នកអាចរកឃើញល្បែងគ្រាប់ដែលពេញនិយមបំផុត។
ហ្គេមគ្រាប់ដ៏សាមញ្ញនេះត្រូវបានលេងជាញឹកញាប់នៅលើចិញ្ចើមផ្លូវជាងនៅក្នុងកាស៊ីណូ។ លេងជាមួយគ្រាប់បីគ្រាប់ ហ្គេមនេះត្រូវបានគេហៅថាគ្រាប់ឡុកឡាក់ 4-5-6 បន្ទាប់ពីគ្រាប់ដែលមានពិន្ទុខ្ពស់បំផុត។កាសុីណូក៍នៅមានហ្គេមជាច្រើនដូចជា បាការ៉ាត់ មាន់ជល់ ប្រដាល់។ល។
ជ្រើសរើសបុគ្គលិកធនាគារ ប្រសិនបើអ្នកលេងច្រើនជាងម្នាក់ចង់ចាប់ផ្តើមជាអ្នកចែកបៀ សូមក្រឡុកគ្រាប់។ roller ខ្ពស់បំផុតគឺជាអ្នកចែកបៀសម្រាប់ជុំទីមួយ។ ឈ្មួញមានឱកាសឈ្នះច្រើនជាងបន្តិច។ ប៉ុន្តែនឹងដាក់ភ្នាល់ខ្ពស់ជាង

រៀបចំការភ្នាល់។ ធនាគារិកភ្នាល់ចំនួនទឹកប្រាក់ណាមួយ។ ប្រសិនបើអ្នកចង់បានក្រុមរបស់អ្នកអាចសម្រេចចិត្តលើការភ្នាល់អប្បបរមា។

ការភ្នាល់ការប្រកួត អ្នកលេងគ្រាប់នីមួយៗមានឱកាសផ្គូផ្គងការភ្នាល់ខ្លះ ឬទាំងអស់របស់ពួកគេ។ បន្តនៅពេលភ្នាល់ពេញលេញ ឬនៅពេលដែលគ្មាននរណាម្នាក់ចង់ភ្នាល់។ នេះគឺជាឧទាហរណ៍មួយចំនួន៖
ឧទាហរណ៍ទី 1៖ ធនាគារិកដាក់ 25 ដុល្លារ អ្នកលេងម្នាក់ត្រូវគ្នា 15 ដុល្លារនៃការភ្នាល់នោះ ហើយអ្នកលេងពីរនាក់ទទួលបាន 10 ដុល្លារ។ ការភ្នាល់ 25 ដុល្លារពេញត្រូវបានផ្គូផ្គង ដូច្នេះគ្មាននរណាម្នាក់អាចភ្នាល់បានទេ។ ទៅជំហានបន្ទាប់
ឧទាហរណ៍ទី 2: ធនាគារិកដាក់ 100 ដុល្លារ អ្នកលេងម្នាក់ 20 ដុល្លារ អ្នកលេងពីរនាក់ 40 ដុល្លារ ហើយគ្មាននរណាម្នាក់ចង់ភ្នាល់ទេ។ ចាប់តាំងពីការប្រកួតមានត្រឹមតែ 60 ដុល្លារ ធនាគារិកបានរក្សាការភ្នាល់ដែលនៅសល់ចំនួន 40 ដុល្លារ។ បន្តទៅជំហានបន្ទាប់ជាមួយនឹង $120 នៅលើតុ។

បង្វិលដើម្បីឈ្នះ ឬចាញ់ដោយស្វ័យប្រវត្តិ។ នៅពេលដែលការភ្នាល់ទាំងអស់ត្រូវបានធ្វើឡើង នោះអ្នកចែកបៀនឹងក្រឡុកគ្រាប់ឡុកឡាក់បីគ្រាប់។ នៅក្នុងហ្គេមភាគច្រើន លទ្ធផលទាំងនេះនឹងបញ្ចប់ភ្លាមៗ៖ [1]
4 + 5 + 6 ត្រង់ ("c-lo"): ឈ្នះដោយស្វ័យប្រវត្តិ ធនាគារយកលុយទាំងអស់។
3 ប្រភេទណាមួយ ("ការធ្វើដំណើរ"): ឈ្នះដោយស្វ័យប្រវត្តិ
គូណាមួយ + 6៖ ឈ្នះដោយស្វ័យប្រវត្តិ (ឧទាហរណ៍ 1 + 1 + 6 ឬ 3 + 3 + 6)
1 + 2 + 3 ពិតប្រាកដ: ការបាត់បង់ដោយស្វ័យប្រវត្តិ អ្នកចែកបៀបង់ប្រាក់ឱ្យអ្នកលេងម្នាក់ៗដោយផ្ទាល់ទៅនឹងការភ្នាល់របស់ពួកគេ។
គូណាមួយ + 1: ការបាត់បង់ដោយស្វ័យប្រវត្តិ (ឧទាហរណ៍ 4 + 4 + 1 ឬ 6 + 6 + 1)

ស្វែងរកពិន្ទុសម្រាប់លទ្ធផលផ្សេងទៀត។ ប្រសិនបើអ្នកចែកបៀមិនបង្វិលមួយក្នុងចំណោមបន្សំខាងលើទេ ជុំបន្ត។ ស្វែងរកពិន្ទុរបស់ធនាគារិក៖
គូណាមួយ + a 2, 3, 4 ឬ 5: ពិន្ទុរបស់អ្នកចែកបៀគឺស្មើនឹងតម្លៃនៃការស្លាប់ទីបី។ (ឧទាហរណ៍ 1+1+4 ពិន្ទុ 4 វិល 5+5+3 ពិន្ទុ 3)។
លទ្ធផលផ្សេងទៀត៖ អ្នកលក់ក្រឡុកគ្រាប់ឡុកឡាក់ទាំងបីម្តងទៀតរហូតដល់នាងទទួលបាន។ "ពិន្ទុឈ្នះដោយស្វ័យប្រវត្តិ ឬចាញ់ដោយស្វ័យប្រវត្តិ។

ព្យាយាមយកឈ្នះពិន្ទុរបស់ធនាគារិក។ ប្រសិនបើអ្នកចែកបៀរមូរពិន្ទុ (មិនឈ្នះឬចាញ់ដោយស្វ័យប្រវត្តិ) អ្នកលេងម្នាក់ៗមានឱកាសរមៀលគ្រាប់ឡុកឡាក់បីគ្រាប់ដើម្បីព្យាយាមឈ្នះ។ នេះប្រើច្បាប់ដាក់ពិន្ទុដូចគ្នា។ ប៉ុន្តែវាប៉ះពាល់ដល់ការភ្នាល់របស់អ្នកលេងតែប៉ុណ្ណោះ៖
ប្រសិនបើអ្នកលេងឈ្នះដោយស្វ័យប្រវត្តិ ឬទទួលបានពិន្ទុខ្ពស់ជាងអ្នកចែកបៀ អ្នកចែកបៀនឹងបង់ប្រាក់ឱ្យអ្នកលេងនោះស្មើនឹងការភ្នាល់របស់អ្នកលេង។
ប្រសិនបើអ្នកលេងចាញ់ដោយស្វ័យប្រវត្តិ ឬពិន្ទុទាបជាងធនាគារិក នោះការភ្នាល់ត្រូវបានផ្តល់ទៅឱ្យធនាគារិក។
ប្រសិនបើអ្នកលេងបានពិន្ទុស្មើទៅនឹងធនាគារិក នោះគ្មានលុយប្តូរដៃឡើយ។
ប្រសិនបើអ្នកលេងបោះលទ្ធផលផ្សេងទៀតនៃការប្រកួត នោះគាត់នឹងតបវិញរហូតដល់ការណាមួយខាងលើកើតឡើង។របៀបលេងឡុកឡាក់
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)